31.1.17

Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των Καννών ο Αλμοδοβάρ...

Pedro Almodovar Ο διασημότερος σκηνοθέτης της Ισπανίας αναλαμβάνει τα καθήκοντα του προέδρου της κριτικής επιτροπής στο...
70ο Φεστιβάλ Καννών, όπως ανακοινώθηκε την Τρίτη από τη διοργάνωση.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω τη δυνατότητα να γιορτάσω την 70η επέτειο του Φεστιβάλ των Καννών από μια τόσο προνομιακή θέση. Είναι για μένα τιμή, είμαι ευγνώμων και συγκινημένος. Αντιλαμβάνομαι την ευθύνη που η θέση του προέδρου συνεπάγεται κι ελπίζω να ανταποκριθώ επάξια στα καθήκοντα μου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα αφοσιωθώ ψυχή και σώματι σε αυτό τον σκοπό που είναι μαζί προνόμιο κι απόλαυση» ανέφερε, σε δήλωση του, ο Πέδρο Αλμβοδοβάρ. 

Ο Ισπανός σκηνοθέτης έχει βρεθεί μέχρι τώρα πέντε φορές στο διαγωνιστικό των Καννών με τις ταινίες «Ολα για τη Μητέρα μου», «Volver», «Ραγισμένες Αγκαλιές», «Το Δέρμα που Κατοικώ» και «Julieta», ενώ η «Κακή Εκπαίδευση» ήταν η ταινία έναρξης το 2004.

Ο Αλμοδόβαρ θα απονείμει μαζί με την κριτική επιτροπή τον Χρυσό Φοίνικα. Το Φεστιβάλ των Καννών θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 28 Μαΐου...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: