24.7.17

Βασική μας στόχευση η εδραίωση της διαφάνειας...

αναφέρει ο Νίκος Παππάς στη Βουλή...

Σήμερα η Ελλάδα έχει βγει στις αγορές, υπάρχουν πολύ καλές ενδείξεις και αύριο περιμένουμε τα αποτελέσματα, δήλωσε ο...
υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς από τη Βουλή, ενώ κατηγόρησε τη ΝΔ για ακροδεξιά διολίσθηση, αφού κάθε φορά που πάει καλά η οικονομία εφευρίσκει καινούριες ιστορίες, όπως είπε.

Μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης διαφημιστικού χρόνου, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η χώρα βγήκε στις αγορές, κίνηση η οποία, όπως είπε, έχει πολύ καλές ενδείξεις.
Αναφορικά με τις τηλεοπτικές άδειες, δήλωσε πως το αφήγημα της αντιπολίτευσης περί απεριόριστων αδειών κατέρρευσε μετά την εισήγηση του ΕΣΡ, ενώ τα ανοικτά ζητήματα είναι δυο, αν θα υπάρξει τίμημα και αν θα υπάρξει ελάχιστος αριθμός εργαζομένων.

«Θυμάμαι πέρυσι πολλά κλάματα για τους εργαζόμενους. Να τοποθετηθείτε στο αν θα πρέπει να υπάρξει τίμημα και αν θα υπάρχει ελάχιστος αριθμός εργαζομένων και ποιος θα είναι», κάλεσε τους βουλευτές της αντιπολίτευσης.

 «Απολαμβάνω την περσυνής κοπής κριτική για τις άδειες», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Σαν να μην έγινε διαγωνισμός, σα να μην αποφάσισε το ΕΣΡ να είναι περιορισμένος ο αριθμός τους! Θα καταγγείλετε για σοβιετία και το ΕΣΡ;».
Αναφορικά με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο, τόνισε πως με αυτό μπαίνει επιτέλους διαφάνεια και την τάξη στον χώρο της ηλεκτρονικής και έντυπης διαφήμισης.

«Το νομοσχέδιο έχει ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών, τη σύσταση Μητρώου για τον τοπικό και περιφερειακό Τύπο, τη σήμανση γραμμικού κώδικα, την ενίσχυση παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα. Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά τις ενστάσεις σας.

Θα χρειαζόμασταν πολλούς φακέλους για να φέρουμε όλα τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στις γκρίζες ζώνες στις δημοσιευμένες λίστες κυκλοφορίας των εφημερίδων. Μα βάση αυτές γίνεται και ο διαμερισμός της πίτας της διαφήμισης. Είναι δυνατόν η πολιτεία να μην διεκδικεί να αποτυπώνονται με σαφήνεια οι κυκλοφορίες;».

Μάλιστα ο υπουργός ανέφερε πως είναι κοινό μυστικό πως οι διαφημιστικές κάνουν από έξι έως εννιά μήνες να πληρώσουν τα Μέσα Ενημέρωσης. «Να κάνουμε ότι δεν ξέρουμε ότι διεκδικούν τις λεγόμενες επιστροφές που πολλές φορές τις καθιστούν συνιδιοκτήτες των Μέσων; Τα Μέσα γίνονται μετά ζημιογόνα και πάνε στον δανεισμό με «αέρα» και κάμπτουν τους τραπεζικούς κανόνες. Όλα πρέπει να βγουν στο φως. Να παραδίδονται τα χρήματα στο τριήμερο», δήλωσε ο υπουργός.

 
Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο

Η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής ξεκίνησε το μεσημέρι της Δευτέρας. Με το σχέδιο νόμου συστήνεται ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, μέσω του οποίου θα διενεργούνται όλες οι συναλλαγές διάθεσης από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Επίσης, συστήνεται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, ηλεκτρονικό Μητρώο περιφερειακού και τοπικού Τύπου στο οποίο θα καταχωρούνται τα στοιχεία των εφημερίδων περιφερειακού και τοπικού Τύπου, ύστερα από αίτηση που θα καταθέτει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εφημερίδας.

Τέλος, καθιερώνεται υποχρεωτικά για όλες τις έντυπες εκδόσεις περιοδικών και εφημερίδων, ειδική σήμανση γραμμωτού κώδικα στην οποία θα περιλαμβάνεται και ο Διεθνής Μοναδικός Αριθμός Σειρών που χρησιμοποιείται για τη καταγραφή των περιοδικών εκδόσεων (ISSN)...


left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: