24.7.17

Ελενα Ακρίτα: Πέντε χρόνια χωρίς τσιγάρο...

 
Mανιώδης καπνίστρια υπήρξε η Ελενα Ακρίτα. Η η δημοσιογράφος και συγγραφέας μετά πολλών κόπων και βασάνων έχει...
«κόψει» το τσιγάρο εδώ και πέντε χρόνια. Η ίδια δηλώνοντας χαρούμενη, περιγράφει την (οδυνηρή) εμπειρία της στο fb:

"Επέτειος: ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ! Σαν ψέμματα μου φαίνεται. Αν μου το έλεγε κάποιος πριν, θα τον έβγαζα τρελό.


Δεν χαλαρώνω, δεν εφησυχάζω, δεν ξεχνάω ποτέ ότι είμαι ακόμα καπνίστρια. Απλά, για μένα ήταν βουνό όλο αυτό: Καμία σχέση με αυτό που λέμε 'το έκοψα μαχαίρι!


Μπήκα 4 μήνες στο πρόγραμμα του Ευγενίδειου, το ακολούθησα πιστά και ίδρωσα για να..
μπορέσω να το κόψω.


Μοιράζομαι την χαρά μου μαζί σας κι ελπίζω να το καταφερετε όσοι φίλοι το προσπαθείτε.
Υπάρχει κόπος, αγωνία, στερητικό σύνδρομο, παραπανίσια κιλάκια (που χάνονται). Αλλά, πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο. Είμαι χαρούμενη... και συνεχίζω την προσπάθεια.


Και στα δικά σας!"...


zoornalistas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: