17.8.17

Ψινάκης: Μπούρδες ότι γλεντούσα την ώρα της φωτιάς...

Ψινάκης: Μπούρδες ότι γλεντούσα την ώρα της φωτιάς, ήμουν Μύκονο με Κουρουμπλή και Άδωνι...
...ήμουν Μύκονο με Κουρουμπλή και Άδωνη...
Μέσω των social media επέλεξε να απαντήσει ο Ηλίας Ψινάκης, σε δημοσιεύματα που τον ήθελαν να...
μένει απαθής και άπραγος την ώρα που η Ανατολική Αττική βρισκόταν στις φλόγες. 

Το πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Espresso" με τον τίτλο: «Έτρωγαν και έπιναν την ώρα που καιγόταν ο τόπος», φαίνεται πως εξόργισε τον δήμαρχο Μαραθώνα, ο οποίος θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Έτσι, με μια ανάρτηση στο Instagram έδωσε τη δική του απάντηση.

«Ο μόνος λόγος που κάθομαι και ασχολούμαι με αυτά τα ηλίθια δημοσιεύματα είναι επειδή δεν αφορούν έμενα -που είναι πάγια τακτική μου να μην τα διαψεύδω-άλλα τον Δήμο μου. Γράφονται πολλές μπούρδες για το πού ήμουν όταν έκαιγε η φωτιά στην Ανατολική Αττική. Η αλήθεια είναι πως πράγματι βρισκόμουν στην Μύκονο με τον Υπουργό Ναυτιλίας Π Κουρουμπλη τον Αντιπρόεδρο της ΝΔ Κο Α Γεωργιάδη τον Δήμαρχο Μυκόνου Κ. Κούκα στα προγραμματισμένα εγκαίνια μιας υπεροχής πρωτοβουλίας για safe water sports που είχε ο Κος Πασχαλακης πατέρας του 10 χρόνου Μιχαηλ που έχασε την ζωή του πριν 3 χρονιά στην Μύκονο, με προσωπικό ενδιαφέρον να γίνει σε όλους τους Δήμους της Αμφικτυονιας των Αρχαίων Ελληνικών Πόλεων για να μην χαθούν και άλλες αθώες ζωές. Το βράδυ έφυγα από το νησί με το σκάφος στο οποίο ήμουν φιλοξενούμενος και πήγαμε σε ένα ξερονήσι κοντά στα Κουφονήσια. Μέχρι εκείνη την στιγμή η φωτιά ήταν μακρυά και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τον δήμο Μαραθώνα», έγραψε.

Δείτε την εν λόγω ανάρτηση, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: